Schoonheidspraktijk Huid Zuiver

Huid Zuiver 2017-2018 4 seizoenen

OPDRACHTGEVER
Avelien Kamminga 

OPDRACHT
* https-website
* webshop
* logo verder uitwerken

* flyer als nieuwjaarswens en aankondiging van de opening

(ga naar de portfolio ‘huisstijlen’)

UITGANGSPUNTEN
* Het logo: de plant Physalis, waarin goed de structuur te zien is, die gelinked kan worden aan de celstructuur van de mens.
* De schoonheidspraktijk werkt uitsluitend met natuurzuivere producten van Dr. Hauschka.

ONTWIKKELINGSPROCES
In de samenwerking stond centraal dat de website een frisse, rustige uitstraling moest hebben met een overzichtelijk webshop.Daarnaast is kleur belangrijk.
Omdat er gewerkt wordt met natuurproducten, levensprocessen en met mensen in elke leeftijdscategorie, wordt de website elk seizoen van een andere look voorzien.
Dit is vooral terug te vinden in kleurgebruik en andere slider-afbeeldingen.

ONDERHOUD
Huid Zuiver heeft een jaarabonnement genomen voor het totale onderhoud van de website en webwinkel. Dit betekent dat er altijd een recente back-up gemaakt is, dat aanpassingen door mij gemaakt worden en dat de webwinkel voorzien is van up-to-date prijzen, afbeeldingen van producten, acties, enzovoort.

Ga naar de website van Schoonheidspraktijk Huid Zuiver
Ga terug naar het portfolio